لوگو دکتر امیر نیازی
Search
Close this search box.
قیمت عمل بینی بدون بیهوشی

هزینه عمل بینی بدون بیهوشی

هزینه عمل بینی بدون بیهوشی بر اساس معیار های خاصی تعیین می شود که از مهم ترین آن می توان به نوع و فرم بینی، مکان و محل برای انجام عمل جراحی و در نهایت  پزشک معالج اشاره کرد. این روش بسیار کم هزینه تر از عمل های تهاجمی است که نیاز به بیهوشی دارند، البته پزشک متخصص باید تعیین کند که آیا شما می توانید روش بدون بیهوشی را برای جراحی بینی انتخاب کنید یا خیر.

با توجه به این که فرم بینی و نوع عمل مورد نظر هر فرد با دیگران متفاوت است، پس نمی توان یک قیمت واحد و مشخص در هزینه عمل بینی در نظر گرفت. برای کسب اطلاعات دقیق درباره میزان هزینه ها باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. با مراجعه به سایت دکتر امیر نیازی می توانید نمونه کار عمل بینی بدون بی هوشی و هزینه های هر مدل را به صورت اختصاصی مشاهده و بررسی نمایید.

هزینه عمل بینی بدون بیهوشی به چه مواردی بستگی دارد؟

عمل بینی بدون بیهوشی یکی از جراحی های زیبایی با هزینه مقرون به صرفه است که تاثیرات چشمگیری بر روی ظاهر افراد دارد. معمولا هزینه عمل بینی بدون بیهوشی پس از انجام معاینات کلی توسط پزشک تعیین می شود، با این وجود  نمی توان قیمت واحد و مشخصی برای آن در نظر گرفت.

هزینه عمل بینی بدون بیهوشی

پزشک متخصص پس از آنالیز کلی فرم بینی شما و مدل دلخواهی که انتخاب کرده اید، هزینه نهایی را در اختیار شما قرار می دهد. پی می توان گفت که عوامل زیادی در هزینه های عمل بینی بدون بیهوشی تاثیر گذارند، از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع و فرم بینی

بدون شک یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت عمل بینی بدون بیهوشی، ساختار و فرم بینی فرد است. با توجه به این که بینی های گوشتی و بزرگ؛ پوست ضخیم تر دارند، پس عمل جراحی آن ها با پیچیدگی های بیشتری همراه است و پزشک متخصص باید زمان بیشتری برای عمل در نظر بگیرد. با این تفاسیر بهتر است بدانید که بینی های گوشتی به نسبت بینی های استخوانی هزینه بیشتری به خود اختصاص می دهند.

آسیب و مشکلات بینی

برخی افراد با مشکلاتی همچون شکستگی بینی، پولیپ و انحراف آن به پزشک مراجعه و قصد انجام عمل بدون بیهوشی را دارند. بدون شک هزینه ای که برای جراحی بینی های آسیب دیده تعیین می شود بیشتر از بینی های سالم است که تنها با هدف زیبایی جراحی می شوند. برای جراحی بینی های آسیب دیده ابتدا باید مشکل آن برطرف، سپس در راستای زیبایی آن عمل نمود.

پزشک جراح

از دیگر عوامل تاثیر گذار در هزینه عمل بینی بدون بیهوشی می توان به پزشک جراح اشاره کرد. در واقع این میزان افزایش قیمت به واسطه شهرت و اعتبار پزشک در داشتن جراحی های موفق است. با توجه به این که بینی یکی از مهم ترین بخش های تنفسی انسان به شمار می آید، هر گونه آسیب به بخش های آن می تواند مشکلات تنفسی زیادی به همراه داشته باشد. جراحان و متخصصین ماهر، علاوه بر بکارگیری روش های ویژه برای حفظ سلامت جسمی مراجعه کننده از تکنیک های جدید برای جراحی زیبایی بینی نیز استفاده می کنند.

محل جراحی

معمولا عمل های جراحی زیبایی در کلینیک و بیمارستان ها انجام می شوند که این خود یک عامل تاثیر گذار در هزینه های عمل بینی بدون بیهوشی به شمار می آیند. هرچه مکان جراحی و تجهیزات آن پیشرفته تر باشد، مبلغی که برای جراحی پرداخت خواهید کرد؛ افزایش پیدا می کند. این نکته را در نظر داشته باشید که حتی این مورد در شهرهای مختلف نیز متفاوت است، زیرا تعداد جراحان ماهر در شهر های بزرگ مانند تهران، اصفهان و … نیز بیشتر است.

هزینه عمل بینی در سال 1402

هزینه عمل بینی بدون بیهوشی به صورت حدودی در سال 1402 چقدر است؟ 

با توجه به نوسانات قیمت در تمام حوزه های پزشکی، نمی توان قیمت واحد و مشخص را عنوان کرد؛ تنها می توان عوامل تاثیر گذار که موجب تغییر نرخ و تعرفه عمل جراحی بینی بدون بیهوشی می شود را نام برد که شامل موارد زیر هستند:

  • سن مراجعه کننده
  • مدت زمان لازم برای جراحی
  • هزینه انواع تست و آزمایش پیش از عمل
  • مرکز درمانی از نظر خصوصی یا دولتی بودن
  • میزان مهارت پزشک، پرسنل و تجهیزات مورد استفاده

چه مواردی هزینه عمل بینی بدون بیهوشی را افزایش می دهد؟

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد، عوامل زیادی می توانند در افزایش هزینه عمل بینی بدون بیهوشی تاثیر گذار باشند. علاوه بر موارد فوق، تجهیزاتی که برای جراحی استفاده می شود می تواند تعرفه جراحی بینی بدون بیهوشی را افزایش دهد. اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید، هزینه انجام آزمایشات اضافه از دیگر عوامل به شمار می آیند، افراد میانسال به واسطه داشتن پوست و ماهیچه های افتاده؛ جراحی پیچیده تر دارند از این رو ممکن است هزینه جراحی برای آن ها نیز افزایش پیدا کند.

جمع بندی

هزینه عمل بینی بدون بیهوشی به عوامل زیادی بستگی دارد که هر یک به نوعی تاثیر بسزایی در کیفیت و نتیجه عمل جراحی خواهند داشت. با توجه به این که بینی عضو مهمی از بدن است که علاوه بر ظاهر، در سلامت افراد نیز اهمیت دارد؛ پس نمی توان جراحی زیبایی آن را به دست پزشکان نابلد و مبتدی سپرد.

برخی مراجعه کنندگان به دلیل داشتن مشکلاتی مانند پولیپ، انحراف، شکستگی و … نیاز به جراحی های پیچیده تری دارند که این موضوع در مشاوره های پیش از عمل با مراجعه کننده در میان گذاشته خواهد شد. بدون شک هزینه عمل بینی بدون بیهوشی یکی از مواردی است که پیش از عمل باید به آن توجه شود تا افراد بتوانند با توجه به نوع عمل درخواستی بتوانند بودجه هزینه لازم را پرداخت کنند.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *